Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Cornelia - 23 februari 2009 22:29
Follow Cornelias vardag

Jag tycker att ni ska trycka på knappen och börja prenumentera på min blogg, och bli medlem om ni inte redan är det ;)...

Det är mitt ''dagens råd'' xD...

Men aja, ALLA börjar prenumentera ;)

Pusshej

Av Cornelia - 23 februari 2009 21:32

Idag har inte vart någon speciellt kul dag då o.o

Bara trökigt...

Inte haft något att göra...

Men på torsdan eller fredag så blire slalom (y) :)..

Skitkul asså :p..

Mamma hittade ett par slalomskidor också som jag kunde ha,, yes ;)..

Och Agnes ska med, hoppas jag :)<3

Då slipper jag åka med bara familjen, okej om det kanske kan vara kul o så, men det är roligare att ha med en kompis också :)


Dagens najs:

  • Sovmorgon
  • Smsa
  • Hitta skidor
  • Skrattatack :p
  • Fick reda på att vi skulle åka slalom på fredag/torsdag

Dagens bajs:

  • Tandläkaren
  • Haft tråkigt
  • Inte haft något att göra
  • Varit trött

mmm, har inte såå mkt inplanerat till imorgon, kanske träffa Tilda ;)..

Aja..

Puss o kram<3

Av Cornelia - 23 februari 2009 12:29

Idag är måndag...och SPORTLOV, grymt härligt (Y)...

Men har inga planer för idag ._.', och eftersom att jag vaknade rätt sent (11:25) så har väl alla redan planerat in något, så det får väl bli en dag där jag ska vara ensam, typiskt...

Och imorgon så åker Desirée till fjällen så hon måste packa idag, och hon kommer inte hem innan söndagen -.-, alltså vart det lite misslyckade planer om att träffa henne ._.'

Annars så är det sjukt skönt med sportlov,..men jag har inga planer inför det, vill ju ha KULKULKUL, men det får väl bli till nån annan dag, asså, det är helt meningslöst att inte ha något att göra...

Men nu får jag något fel på mig själv eftersom att jag inte har något att göra...

Att gå ut i pulkabacken är uteslutet när jag är ensam, det blir för trist, och att ta med sig brorsorna är meningslöst...det är nästan mer trist ._.'

Och det känns fel att inte göra något alls, det är ju sportlov, och det är de bara i en vecka, alltså kan man inte slösa på det :S...

Aja, hoppas att jag hittar på något :)<3

Pusshej<33

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som besöker min blogg?
 8-10
 11-15
 16-18
 18+
 Yngre än 8

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards