Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Rida, rida xP

Av Cornelia - 4 mars 2009 21:07

Idag vare först skolan då, väldigt långtråkigt ;), men kul är det iallafall att träffa kompisar ;p

Sen så red jag då, det var faktiskt väldigt kul :p<33

Har ärligt talat inte mycket att skriva om min dag, jag har iallafall  lääst, vilket jag tror att ni förstod xD..

I skolan så vare matte, svenska, engelska, svenska, lunch, engelska (dubbelpass i engelska) och sen elevens val :p<3

Svenskan och elevens val var ju såklart det roligaste xD..

Jag längtar tills helgen, inte för att jag ska göra något speciellt då men det är långhelg med 2 studiedagar på måndan och tisdan :)<33

Sköönt, och efter sportlovet och allt xD...


Dagens najs:

  • Rida
  • Läsa
  • Kompisar

Dagens bajs:

  • Skola
  • Trött

Aja, ni får ha det så bra ;)<33

Puss&kram<3

 
 
Ingen bild

Victoria

4 mars 2009 22:26

Jasså, det var roligt att rida iaf. där ser man *S*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia - 24 april 2009 22:58

Jag har typ helt glömt bort den här bloggen, jag tröttnade helt enkelt på bloggagratis.se, så jag la av med bloggandet helt ett tag, sen försökte jag skapa en på blogger.com, jag skrev ett inlägg, men det var inte heller nåt jag fastnade för, så jag ...

Hej

Av Cornelia - 17 mars 2009 20:57

Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlååt... Jag är en värdelös bloggare :S, har inte bloggat på jättelänge nu, förlåt... Men aja, ska försöka komma igång igen ;)... Idag så vare nationella prov, i både svenska och engelska :S, ojoj... Gick väl rätt så bra på ...

Hej

Av Cornelia - 13 mars 2009 18:36

FÖRLÅT för den dåliga uppdateringen på bloggen, har inget att skylla på, men jag har bara inte hunnit/orkat, men nu ska jag försöka komma tillbaka :p.. Orkar inte köra en genomgång på allt jag gjort under dom här dagarna, så vi tittar direkt till ida...

Av Cornelia - 7 mars 2009 21:24

Förlåt för att jag inte skrev något igår, men var hos Alice då, och hade en underbar dag :)... Samma idag...och imorse när jag och Alice vaknade hos Alice så såg vi på Twilight :'), OMG vad bra den var...ÄLSKAR DEN...<33 Aja, igår så vart det;...

Av Cornelia - 5 mars 2009 19:59

Jag är hopplös, :S, för jag kan verkligen inte slita mig ifrån ''Twilight-böckerna'' <3, jag kommer läsa dom om o om igen :p<33 Hehe, idag har jag vart med Desirée då :), och jag tror nog att hon tycker jag är rätt hopplös hon o...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som besöker min blogg?
 8-10
 11-15
 16-18
 18+
 Yngre än 8

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards