Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Cornelia - 13 februari 2009 23:24

Idag i skolan så vare någon typ ''testlektion'' i tyska ifall man vill välja det sen i 6:an som språk, och sen vare någon teater också :p...

Efter skolan så åkte jag hem till Alice och hade skitkul som vanligt :p<3

Vi var ute och åkte pulka och Alice gled ner på rumpan för ett ''stup'' som var rätt så brant men inte så högt, sen så vare min tur tydligen xD, jag satt där och tvekade, och bredvid så fanns ett ännu brantare ''stup'' som ingen av oss åkt i än, och som ingen av oss hade någon lust att åka i heller, menså halkade jag till och gled nerför just det ''stupet'' som vi försökte undvika, jag var ju inte heller beredd på det xD, jag ramlade raklång i en sittande ställning med benen raka och ryggen rak, och en stor gapande mun, jag kan tänka mig hur kul det måste sett ut, men först så kände jag bara ''Nu ska jag inte skratta, det var inte kul'' men sen så började både jag och Alice gapskratta, haha...jag gjorde faktiskt inte illa mig något speciellt utom att jag är lite öm i svanskotan :S, men det märks knappt, och asså där man landade var det liksom ingen snö heller, så det var ganska hårt endå, men inte alltför hårt då :)<3

Haft en underbar dag iallafall och det hoppas jag att ni andra också har haft, och nu ärr det äntligen helg, så himla skönt :)<33

Kramiiiz<33

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som besöker min blogg?
 8-10
 11-15
 16-18
 18+
 Yngre än 8

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards