Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Cornelia - 7 februari 2009 23:19

Vad vill ni ha i min blogg? Vad vill ni se, vad vill ni läsa? Vad tycker ni om för slags bloggar??

Själv så vill jag ha en blogg på blogg.se med en snygg design, också vill jag ha en fotoblogg, har ju kollat in en snygg digitalkamera som jag hittills bara kan dreggla på ett reklamblad med bild...1.400 kr för den :') måste ha (Y)

Asså, detta är inget oseriöst måste, detta är ett riktigt måste måste, ;D...

Men asså, det är ju snart alla-hjärtans-dag så att jag får väl ta och fixa till ngt, heh, gör vad som helst för pengar :D...

Neejdå, men nästan, springer ett varv runt solsystemet ;D...

Men iaf...ska väl ta och bädda ner mej och drömma om kameran nu då ;D...

Kramiiiz<33

M&M

Av Cornelia - 7 februari 2009 23:09

Idag var jag hos Mormor&Morfar då...

Inte jättekul, men inte tråkigt ;p...

Yes, man har ju då kommit hem då nu ngn gång då ;D...

Nån som såg på melodifestivalen ikväll då?? Någon som tyckte att det var bra...?

Jag kollade på dom första låtarna men tyckte att det var skit och stängde av ;);)...

Aja, är rätt så trött nu men orkar inte sova ^^.

Innan jag åkte te M&M så köpte jag ett par skidbyxor och en jacka, mkt bättre än dom jag hade (Y)....

Hoppas att ni andra har haft en bra dag...

Kramiiiz<33

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som besöker min blogg?
 8-10
 11-15
 16-18
 18+
 Yngre än 8

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards