Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Cornelia - 8 februari 2009 17:38

Ja, idag så försökte jag mig på att göra en ny blogg på blogg.se och en egen design med hjälp av hemsidan www.designadinblogg.se vilket inte gick så bra, och än så länge så har alla som jag vet kan göra bloggdesigner vart upptagna osv...menmen...sånt är livet, mitt försök till att göra en design vart misslyckat, men sidan jag läste hur man gjorde på var ju bra, men tydligen inte tillräckligt för att jag ska kunna fatta ^^<3

Jag får väl ta och göra ett nytt försök en annan gång, men det skulle verkligen vara guld värt om någon vill erbjuda sig och göra en åt mig (Y)...

Eller åtminstone ta sig tiden att förklara...

Och om du har lust, har tid och kan så ska du förklara hur man på enklaste settet gör en bloggdesign i photoshop :)...

Med mått och sånt :D...

Guld värt, guld värt<3

 Idag så har jag iaf varit och firat farfar som fyllde år då en snabbis på förmiddagen, och sen så har det inte blivit så mycket gjort ^^, jag har gjort läxan och sånt ;)

Hoppas att ni alla andra har haft en bra dag :)...

Kramiiiz<33

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som besöker min blogg?
 8-10
 11-15
 16-18
 18+
 Yngre än 8

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards