Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Cornelia - 9 februari 2009 19:44

Idag så har jag vart och bowlat med scouterna, jag vet faktiskt inte hur det gick för mig, kom antingen 1:a elr 2:a...vet nt så säkert ;p...

När jag kom hem så hade mamma köpt nya kläder till mig :)...2 par nya jeansleggings och en kjol som ser ut som en jeanskjol men är inte det ;D, och ett linne och en baddräkt, och ett par skor ;D...väldigt mycket och väldigt bra saker :).

En sak som jag tänkte på till bloggen var för er alla läsintresserade (jag är väldigt läsintresserad jag med) så kan jag lägga in bokrecentioner på bloggen för varje bok som jag läser, kanske hittar ni något bra tips på böcker här då...? :D


Imorgon så ska vi börja med dom nationella proven i svenska :S...aja, får väl gå som det går ;D...Men jag hoppas ju såklart på det bästa (:

Hoppas att ni har haft en bra och fin dag, jag har haft en underbar dag och det har varit hur fint väder som helst, det är i sånna här tillfällen som jag hatar att jag inte har någon speciell kamera, jag såg nämligen hur mycket fint att fotografera som helst :S, aja, ska köpa en kamera, det har jag bestämt ;p...

Kramiiiz<33

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som besöker min blogg?
 8-10
 11-15
 16-18
 18+
 Yngre än 8

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards