Alla inlägg under april 2009

Av Cornelia - 24 april 2009 22:58

Jag har typ helt glömt bort den här bloggen, jag tröttnade helt enkelt på bloggagratis.se, så jag la av med bloggandet helt ett tag, sen försökte jag skapa en på blogger.com, jag skrev ett inlägg, men det var inte heller nåt jag fastnade för, så jag la av igen, sen bestämde jag mig för att pröva göra en design som passar på blogg.se, eftersom att det är de jag vill ha, jag läste på lite olika sidor och kom sen på hur man skulle göra, nice, så nu har jag en blogg där istället, och förlåt för att jag inte har sagt det,..men nu vet ni..

Den bloggen heter www.corneliiaah.blogg.se och jag hoppas verkligen att ni går dit och kollar runt lite :), det skulle vara guld värt, för jag är så glad att jag äntligen kan göra egna designer där o.s.v, och jag hoppas att jag aldrig tröttnar på att blogga, för det är ju helt underbart :)..

Om det nu ens är någon som går in på den här bloggen längre, så vet ni ju nu, så om ni vill fortsätta läsa om mitt liv och massor av annat skojj så ska ni gå vidare till min nya blogg och gärna följa med bloglovin eller nåt :)

Alla underbara läsare, det är verkligen guld värt, varje liten kommentar betyder så mycket, det visar att min blogg inte är helt osynlig för andra, och jag blir glad varje gång när jag får en kommentar, :D..

Jag älskar verkligen alla underbara läsare, utan er skulle det inte vara någon speciellt bra blogg..och jag hoppas att ni vill läsa om mig och mitt liv ;)..

Ha det verkligen underbart och kom ihåg min nya blogg :)

Tack och hej, och förlåt för att jag bara lämnade denna blogg :)

Ha det underbart :)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som besöker min blogg?
 8-10
 11-15
 16-18
 18+
 Yngre än 8

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards