Alla inlägg under december 2008

Av Cornelia - 26 december 2008 23:08

Jag e väldigt nyfiken om vad som kommer att hända år 2009, jag vet att det kommer att bli ett väldigt bra år, kanske bättre än 2008 (?)

Men jag kommer ju att ha nationella proven i skolan :S, och börja 6an :O, alltså börja högstadiet :'o...

Men mellan nationella proven och 6an så är det ju ett långt härligt njutsamt sommarlov :')<3, Alltså, det känns nu som att jag tjuvkikar på 2009 xD, men det kan jag faktiskt inte låta bli att göra, eftersom att det säkert kommer bli ett spännande år med många förändringar :o...

Och jag vet inte hur jag ska ta det såhär i förväg ;)...jag borde ju inte tänka på det, men jag kan faktiskt inte låta bli xD...

Något annat som har med det nya året att göra är ju faktiskt Nyårslöften, än så har jag inte kommit på något vettigt, men jag har ju fortfarande lite tid kvar att tänka på, men en sak jag borde ha haft som nyårslösfte förra året var att jag måste fixa ett nyårslöfte till detta år xD...menmen...;)

Har ni något nyårslöfte än då? :P...

Ett förslag på nyårslöfte är ju att göra 2009 till ett underbart år, och ett minnesvärt år, det ska jag nog ordna ;)

Åååh, jag vill verkligen kunna se in  framtiden, för jag vill veta hur 2009 kommer bli xD, det går ju inte att gissa sej till, eller bestämma, bara försöka få det så bra som möjligt ;)...

Hmm, tycker ni att jag ska skaffa ny design till min blogg snart? isåfall hur ska den se ut? :P

Kramiiiz<3

Av Cornelia - 26 december 2008 22:24

Yes, nu är det annandag jul, eller fredag som man också kan säga xD..

Jag har varit hos farmor och farfar typ hela kvällen, och nu sitter jag här, för att skriva ett inlägg xD...

Imorgon kommer mormor och morfar, och ännu fler julklappar ;)<33.

Ärligt talat så har jag ingen aning om vad jag ska få, eftersom att jag inte har önskat mej något speciellt, och det jag har önskat mej (mamma mia filmen och singstar) jaja, iallafall det jag önskade mej mest, har jag ju redan fått ;)...menmen, det är väl ändå meningen att man inte ska veta vad man får i julklapp xD...

Igår kväll så myste jag (okej, ganska sent då ;) ) på mitt rum och såg på mamma mia filmen ;)...det var väldigt sent för filmen var slut klockan 01.15 xD...

Vad har ni gjort idag då? :'P<3

Jag har faktiskt mest vart hemma och sen var jag ju till farmor och farfar som jag sa ;)..

Kramiiiz<3

Av Cornelia - 26 december 2008 14:02

Japp, jag är imponerad just nu, för tomten kom till mig i år igen ;)...

Då fick jag detta;

* Sing star (abba)

* Mamma mia filmen

* Mascara

* Parfym

* Armband

* Örhängen

* Vem där

* Påslakan

* Strumpor

* Läppglans (Med mascaran)

* Duschkräm


Och säkert något mer som jag har glömt, jag fick iallafall väldigt mycket saker ;)... och jag är nöjd ;D<33

Kramiiiz<3

Av Cornelia - 26 december 2008 13:52

Hej, igår hann jag inte skriva i bloggen, för att jag inte var hemma ;P...

Men iallafall, vad fick ni i julklapp?

Jag fick väldigt många saker, sing star, mamma mia filmen, parfym, mascara, och en massa andra saker ;)...

Jag har också gjort en ny omröstning, "Hur gammal är du som besöker min blogg?", jaja, ni får väl svara där om ni vill ;)..

Var denna julen bra då? jag tycker att den vart väldigt bra och kanske till och med den bästa julen, vad jag kan minnas, iallafall ;)..

Kramiiiz<3

Av Cornelia - 24 december 2008 14:13

Hejsan, jag skriver ett kort och snabbt inlägg nu, för idag är det ju julafton<33, klockan 3 idag så är det ju Kalle Anka ;), jag ska iallafall se det, även fast jag har sett den flera gånger så blir det som en liten tradition ;)..

Jag längtar så väldigt mycket till ikväll, inte bara för julklapparnas skull, utan också för att släktingar kommer och firar jul hemma hos mej, det ska ju bli väldigt kul ;)...

Hur ska ni fira jul då? Hemma eller borta? :P..

Ibland när det är julafton så kan man ju tro och tycka att tiden går jättesegt innan kvällen kommer, men jag tycker att det går rätt så fort, jag menar, klockan är ju redan 20 över 2 ;)...

Jaja, jag får ta och hälsa er alla en riktigt god jul och gott nytt år ;)<3

Kramiiiz<33

Av Cornelia - 23 december 2008 22:40

Ja, nu har jag en ny omröstning, Ska du se på Kalle Anka på julafton? den frågan kanske kommer lite sent, men bättre sent än aldrig, eller? :P...

Jag ska nog se på Kalle Anka, även fast det kanske inte är det roligaste så blir det ändå som en tradition ;)...för mig iallafall...

Okej, detta blev ett kort inlägg, men jag har inte så mycket mer att skriva, men om jag inte hinner in imorgon så vill jag iallafall Önska er alla en riktigt god jul :)<3

Kramiiz<3

Av Cornelia - 23 december 2008 20:47

Nu är granen inne och jag ska klä den snart ;)...

Imorgon när jag vaknar så hoppas jag att det ligger fullt med julklappar till mig under den xD<3..

Asså, det känns som att tiden springer iväg, veckorna i skolan denna termin gick ju hur snabbt som helst, och veckorna före jul också :'o, det känns som att något är fel :S, asså, för att man inte riktigt hinner längta efter julen ;)..men det är väl bra att julen kommer snabbt också, men det borde ju också betyda att den kommer att vara över lika snabbt :'s...

Men efter jul kommer ju nyår, det är ju också härligt ;)...

Jeo, nu ska jag klä granen...<3

Kramiiiz<3

Av Cornelia - 23 december 2008 14:44

Nu är det en dag kvar till den dagen man löngtar till mest på hela året, JULAFTON!!!

Jag sitter hos farmor nu, innan så gick jag runt och letade efter julklappar, och jag lyckades med att hitta dom (men dom var inslagna), eller, det var väl inte så svårt eftersom att dom inte var undangömda ;), jag letade inte igenom dom så nogrant heller, men jag hittade 2 paket till mej ;)<33

Menmen, ikväll ska vi klä granen hemma och (förhoppningsvis) så kommer julklapparna att läggas dit ;)...det är spännande när julklapparna ligger under granen och man går omkring hela kvällen och försöker lista ut vad det är som ligger där under, <3.


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som besöker min blogg?
 8-10
 11-15
 16-18
 18+
 Yngre än 8

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards