Alla inlägg den 21 december 2008

Av Cornelia - 21 december 2008 20:56

Jepp, nu har jag sett på Vi hade iallafall tur med vädret - igen, med Hanna, och den var jättebra!!

Asså, det går inte att förklara vad den handlade om, ni måste se den för att fatta vad jag menar (det beror ju också på vilken sorts filmer du gillar...) Men den var väldigt rolig ;)...

Sen när jag kom hem så åt jag smörgås och drack varm o'boy ;)...

Denna dagen vart faktiskt väldigt lyckad ändå ;)...

Kramiiz<3


Av Cornelia - 21 december 2008 16:32

Jao, ikväll ska jag se Vi hade iallafall tur med vädret - igen, med Hanna, ngn annan som ska ha kul ikväll då? :P..

Det känns ganska härligt när man tänker på hur kort tid som har gått än av det långa härliga jullovet, ;)...Hoppas att tiden inte går på så hemskt som det jämt brukar på loven ;)...

Så, jag vet faktiskt redan vad min nästa omröstning ska handla om, men jag vet inte när jag ska skapa den  :O...

Inte för sent iaf,;)...

Jaja...

Kramiiiz, igen ;)<33

Av Cornelia - 21 december 2008 16:12

Jepp, idag är det fjärde advent då, imorse så vaknade jag upp hos Agnes, hon mådde typ inte bra, så mamma och pappa kom och hämtade mej och vi åkte och handlade (ja, inget kul om du tror dt, vi handlade bara mat :/) Heheh, nån som har haft en lite roligare dag då? :P...

Jaja, hela dagen har ju inte gått än ;), så, ska kanske se på ngn bra film ikväll ;), men vetnt vilken :O:O xD...

Ärligt, det känns inte som att det är julafton om bara några dagar :O:)<3.

Kul ska det iaf bli..<3.

Ha det bra, Kramiiz<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som besöker min blogg?
 8-10
 11-15
 16-18
 18+
 Yngre än 8

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards