Alla inlägg den 31 december 2008

Av Cornelia - 31 december 2008 18:42

Snart så ska vi äta nyårsmiddag, jag och familjen, vi ska äta Tacos, muums!

Undrar hur det blir att fira nyår med bara familjen(?), rätt så mysigt endå, tror jag, men det är väldigt kul när Agnes och hennes familj kmr också ^^..

Detta kanske blir ett väldigt kort inlägg men jag vet inte hur mycket jag hinner skriva eftersom att det snart är mat ;)..

Idag så var jag och mamma ut och gick, väldigt skönt var det, sen så var familjen hos farmor och fikade, och nu så är det snart år 2009 ;), gött det ska bli :D<33...

Hehe, men så känner man ju varje år ^^.

Nu vill jag iallafall önska er alla Ett riktigt gott nytt år<3

Kramiiiz<3

Av Cornelia - 31 december 2008 11:07

Idag är det nyårsafton då :o, och jag tror inte att den blir precis som jag har tänkt mej, eftersom att vi inte kommer få några gäster hem till oss i år (tror jag eftersom att dom vart sjuka precis :( ) så då blir det väl fira med famijen :/...

Idag vaknade jag klockan halv 11 av att mamma väckte mej (.__.) och det var frukost, okej, nu tänker ni säkert på någon glamorös nyårsaftonsfrukost, men det blev vanlig havregrynsgröt :/, menmen, vi har ju inte ätit det på jättelänge ju, så nu var det kanske dags ^^...

Idag ska jag städa (!!!) och gå ut och gå med mamma (!!!!!!!) ^^.

Synd bara att jag inte har någon vettig kamera utan om jag ska ta kort så blir det med min mobilkamera .__., jaja, jag får ta och skaffa mej en kamera ;)...

Okej, ärligt talat, så känns det verkligen inte som nyårsafton idag xD ^^, men vad  gör väl det? hehe...

Gott Nytt År ^^


Kramiiiz<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som besöker min blogg?
 8-10
 11-15
 16-18
 18+
 Yngre än 8

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards